fredag den 22. marts 2013

Stressende dag

Undskyld!

Jeg vil jeg lige starte med at sige undskyld for det korte indlæg i dag. Det skyldes simpelthen at jeg meget spontant valgte at hoppe på toget til Hjørring, for at besøge familie og venner. Egentlig skulle jeg først afsted på onsdag, men da chancen bød sig valgte jeg at tage den, selvom det bliver hårdt at undvære Mette i en uge :'(

Så min dag startede med at jeg skulle købe billet på nettet, og det gik helt fint, men kunne lige pludselig ikke printe den ud, så der gik panik i mig. Det endte med at Mette og jeg måtte forbi biblioteket og printe ud. 
Nå, men jeg nåede altså det hele!

Jeg skulle med toget kl 16.11 fra Frederica, men kom først afsted kl 16:58, da der var en mand på Fyn, der valgte at kaste sig ind i en lukkende dør på toget, og derefter sad i klemme (genialt). Så jeg er ca. en time forsinket alt i alt.

Når jeg lander i Hjørring skal jeg hurtigt af med kufferten og lige have en bilnøgle, og så ud af døren igen, og ud og besøge M. 

Jeg er sikker på der nok skal komme et lille indlæg om en sjov aften i selskab med M og hendes kusine :D 

God weekend herfra! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar