fredag den 26. juli 2013

Det skal fejres

Hvem magter så lige det?

Idag er det præcis fire mdr. og fire dage siden jeg blev single! Det skal fejres og det bliver med en gang sygdom .. WUHU - ja sikke en fest!

Nå, men de sidste par mdr. har været lidt af en prøvelse. Alle mine følelser har været i spil og det har givet mig nogle super fede og nogle knapt så fede oplevelser. Dog ville jeg ikke være foruden en eneste af dem. 
Og som Kelly Clarkson synger "what doesn't kill you makes you stronger". 

Efter jeg er blevet single har jeg brugt meget tid på at finde ud af hvad "jeg" vil. For efter et par år i "vi" er jeg blevet lidt i tvivl om hvad der var vores tanker og hvad der var mine egne. 

Én ting har jeg helt sikkert har fundet ud af, er at jeg ikke skal have så travlt. Jeg har fx. altid gerne ville være gift og have børn inden jeg var 25 år, men de drømme ser ud til at være skudt lidt længere væk .. Så nu går jeg efter 26 år! Hæ hæ hæ - ej det var sådan en lille fredag sjover ;D

Men efter jeg er blevet single, er jeg også begyndt at date en smule. Det er satme noget af en omgang! Jeg er en rigtig nordjyde og meget ærlig. Som min søde roomie M sagde igår; "hvis ikke man vil ha' et ærligt svar, så skal man lad vær med at spørger dig". Men det skal man hvis ikke i den her dating jungle. Man skal ihvertfald ikke fortælle præcis hvad man føler eller hvad man har af bagtanker. Nej det virker som om det er bedst hvis man lige holder lidt igen og gør det hele en smule indviklet. 

Efter min kone, har der været et par kvinder i mit liv. Faktisk så var det en pige jeg troede kunne være noget for mig, det viste sig bare at hun ikke var helt så seriøs som jeg. Noget jeg har lært af at date er at alder virkelig bare er et tal! Man kan sagtens være 20 år og voksen, men man kan også være 30 år og barnlig. 

Nu står jeg her midt i junglen og tænker "magter jeg virkelig det?" og "Gider jeg blive såret igen?" Lige når jeg tænker over det så er svaret klart nej! Men efter nogle overvejelser så kan en romantiker som jeg jo heller ikke undvære kærligheden. 

Så jeg forsætter min jagt i junglen fyldt med giftige slanger og håber "the one" falder ned fra et træ lige foran snotten på mig. Det ville være smækker lækkert!

Rigtig god fredag til alle jer single ladies ;D




Ingen kommentarer:

Send en kommentar