torsdag den 25. juli 2013

Onsdag i homohytten

 Noget helt særligt .. 

Igår da jeg kommer hjem fra arbejdet, var hovedet fyldt. M og jeg var begge overtrætte og hang på sofaen med hver sin computer, mens aftensmaden stod i ovnen.

En halv syg og en ADHD'er der begge er overtrætte. Det var ligesom bare dømt til at gå galt. Især da jeg flår den første mokaï(Mó) ud af køleskabet. M (som den gode veninde hun er) støttede selvfølgelig op omkring ideen og da hun er en af de seje lebber, fik hun da lige en øl med. 

Herfra går det voldsomt ned af bakke for os. Eller vi fik det sådan set bare sjovere og sjovere. Vi brugte det meste af aftenen ude på vores trappen og så solen gå ned, mens der røg et par stykker mere ned. Humøret var i top og vi grinte som aldrig før! 

På et tidspunkt sker der noget mærkeligt! Ingen af os (mest mig) kunne rigtig få sagt det vi gerne vil. Det kommer ligesom bare ud på en forkert måde! Efter et par mó/grønne Tuborg virker det som en god idé at skrive de sjove sætninger ned. De kommer her, dog taget helt ud af sammenhæng;

"Det skal jo bare i for at give smag, det skal jo ikke smage af noget"

"Prøv at luft hunden, den dufter af mandler"

"Du må ikke slik på hunden" 

- "Marcipan er altså lavet af mandler" 
- " Nå er det?!" .. "Jeg har jo ikke spist en hel rulle til jul"

"Jeg har fået hedeslag" 

"Du har en sort en der .. Må jeg se den?"

"Den hænger fast i mine tænder, prøv lige at se .. Tag den ud!"

"Der er kun én ting at vælge imellem .. Hårdt eller brutalt"

"Den gik helt ned af øjenbrynene" 

- "Jeg har tabt mit flo"
- "Jeg troede ellers det var dig, de kaldte Flo Rida"

"Ej du har en mentos mellem tæerne"

"Den har min moster på rapturus"

"Ej hvem er Poul krans?"

- "Hvem skriver du til?" 
- "Facebook!"

"Du har store løg! Du bliver kvalt i dine store løg!"

"Kan du stave?" - "For jeg kan ikke"
 .. "Kan du ikke skrive noget grimt?"

"Nu går festen snart i seng og det er ike dine bukser jeg mener"

- "Må jeg låne tæppet?"
- "Du kan væve et tæppe selv!"
- "Ud af dit fishår?!"
- "Det ligger ude i risten.."

Ja .. Det var en super fantastisk aften! Udover disse "skønne" kommentarer, blev det også til et par gode opslag på facebook og ikke mindst videoer som også gik udover instagram. 

Selvom M og jeg var helt alene med lille Foxy, fik vi holdt os en kanon "fest". 
Hverken M eller jeg er ikke typen der fester hver weekend, men igår fik den da en på hatten! Ikke fordi vi var super fulde, men humøret var bare perfekt. 

Jeg tror i aftes var et godt symbol på vores venskab! Vi bor, vi spiser, vi griner og vi græder sammen.  

M er bare noget helt særligt! 

Som jeg sagde til M igår, kan jeg næsten ikke forestille mig ikke at skulle se hende hverdag eller hvis vi ikke skulle bo sammen. Allerede nu får jeg en klup i halsen bare vi tanken, men jeg ved også at vores venskab er for evigt no matter what!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar