lørdag den 10. august 2013

Det er øøøh ..

Fødselsdag :D

I torsdags var det min søde mors fødselsdag. Jeg var så heldig at have en fridag, så vi kunne tilbringe dagen sammen. Vi skulle egentlig have brugt dagen i Lønstrup, men da det stod ned i lår fede stråler, måtte vi finde på en ny plan. Må hellere lige sige at min mor ALTSÅ har været sød i år ;) 

Planen blev at smutte i IKEA. Så kunne jeg også få købt de sidste ting til mit værelse. Er efterhånden ved at være trættende at se på "jem og fix" flyttekasser. Efter et par timer i selskab med alt fra teenage unger der prøver at skab et hjem, til lykkelige ægtefolk som kun mange to ting, til børn med ild i røven som plager, til højtråbende lebber, gik turen videre til Aalborg storcenter. 

Vi var hele centeret rundt og glo, fik en hyggelig frokost og sluttede af på Baresso. 
Vores tur på Baresso mindede mest af alt om et afsnit af "Mig og min mor". Min mor har aldrig været derinde før og da jeg begynder at snakke om "gelatte" og "chaiz" rykker hun på næsen og ligner et stor spørgsmålstegn. Det bliver ikke meget bedre da jeg beder den kære teenage dreng med fedet hår og lidt for meget parfume, om at forklare hende hvad de forskellige iceblend's er. Det ender i kæmpe grin og stor smil, mens vi får bestilt. 

Mens vi sidder og drikker de famøse iceblend's, ligger min telefon på bordet ulås og lyser op igen og igen. Min mor kigger på den og ser EP's navn og et billede af hende som baggrund. Da hun kigger op på mig med et stort og drillende smil, ved jeg lige præcis hvad der skal til at ske. Det er blevet tid til at smide kortene på bordet og fortælle ALT om EP. Min mor lader mig ihvertfald ikke slippe uden de at have videre givet de vigtigste oplysninger OG vist et billede. 

Egentlig har jeg aldrig rigtigt kunne lide at fortælle om de piger der har været i mit liv. Jeg tror det skyldes, jeg til tider føler det kan være flovet. Og måske også fordi jeg altid er bange for at det skal gå galt. Lige med EP er det dog noget andet. 

Jeg har lyst til at fortælle hele verden om hende. (Det kan muligvis også ses her på bloggen;))

Så nu mangler jeg bare at hive hende med hjem, så min familie for alvor kan skræmme hende væk. Jeg synes altid det er så mærkeligt at have folk med hjemme, men med EP føles det rigtigt og min mor sagde hun kunne mærke jeg var glad for hende, så måske jeg den her gang virkelig skal tabe hovedet, forelske mig og smide facaden. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar