mandag den 12. august 2013

Nu skal det være

Er du klar over hvor hårdt det er ?

Efter laaaaang tids snakken om at komme i form, (en anden end kageform) har M og jeg valgt at tage os sammen! Vi har allerede nu været på løbetur og styrketrænet. Hvor er det lækkert at være igang. 

Vi er dog helt døde idag. Bare det at gå eller sætte sig ned gør ondt, men det er dejligt. Udover at vi prøver at tabe os, så har jeg også lavet en aftale med EP som at vi skal løbe en halvmarathon (på et tidspunkt).

De sidste par dage har vi brugt på arbejde og hygge i homohytten. Der har været knald på og vi har fået sagt en masse "søde" og super gennemtænkte ting til hinanden.. 

Mig: Åh du har lavet dejlige mad, skat!
M: Du skal lige gå væk!
Mig: Jeg taget lige et stykke kylling.
M; Hvis du sprøjter på mig, så stikker jeg dine øjne ud med min gaffel!

Mig: Er du træt?
M: JA!
Mig: Hvad har du lavet idag?
M: Er du klar over hvor hårdt det er at komme?! - Twice!

Imorgen står det på hygge med SB og TC. Det skal nok blive en hyggelig aften med en bette Mó eller to. 

De kom lige forbi en tur hertil aften, hvor min kære fader også var her. Han skulle hjælpe med at samle en kommode. Mens min far gik all in kommoden, sad vi i stuen og snakkede. Puha, den lesbiske sjagong, var i spil. Halvt inde i en ret upassende samtale går det op for mig at min far sidder på den anden side af væggen og kan høre ALT.. UPS!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar