lørdag den 17. august 2013

Hej du ser sød ud ..

Eller .. ikke alligevel?

Jeg har på fornemmelsen at min søde og sjove veninde J, er ved at være RIGTIG træt af mig. Eller måske ikke mig som person, men min evne til at kende "alle" lebber i heeeele verdenen. 

Faktisk handler det om, at vi på et tidspunkt snakker i telefon hvor J fortæller om en pige hun er begyndt at snakke lidt med. Jo længere vi kommer ind i samtalen, jo mere går det op for mig at vi snakker med den samme pige. Vi griner af det og lader hende begge være - Sådan er gode venner jo ;)

Men her for noget tid siden sker der så noget nyt. J skriver til mig og fortæller hun igen er faldet i snak med en rigtig sød pige. Jeg er jo nysgerrig som altid og beder hende fortælle lidt om den her pige. Da jeg modtager beskeden, kan jeg slet ikke lade vær med at grine. Endnu en gang er J faldet i snak med en pige jeg har kendskab til på den ene eller anden måde. Jeg skynder mig at ringe op til J. J tager telefonen og det første hun siger er "NEEEEEEEEEJ, DET KAN FANDME IKKE PASSE!?!?!" 
Jeg morer mig dog vældigt, men vi snakker om den her pige. 

For et par dage siden var den så gal igen. Jeg modtager en besked fra J, hvori der står:
"XXX 22 år og fra Aalborg - siger det dig noget?" Endnu en gang er det en pige som jeg "kender". J mener at jeg derfor kender alle lesbiske kvinder. Da jeg snakkede med J tidligere sagde hun til sidst "Ja du kender sikkert allerede min næste kæreste! Jeg har opgivet at finde en som du ikke kender.

Men er det egnetlig så mærkeligt at vi homoer kender hinanden? Altså vi dater jo hinandens ekser og veninder. Vi har vores eget "samfund", her tænker jeg også på BF/GF. Jeg mener at vi på en eller anden mærkelig måde alle er forbundet. Selvom vi alle ikke har været sammen skal der ikke mange lebber til at forbinde os alle. 

Jeg har flere gange snakket om at lave et "chart" (et diagram) som i The L Word. Så kan man se hvordan folk er forbundet. Synes det kunne være super fedt at se hvem der har været sammen med hvem!

Jeg er nok bare lidt af en Alice Piasecki, som elsker at snage og kende alle de små hemmeligheder ;)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar