fredag den 23. august 2013

Mange tak

Og undskyld.. 

Først så vil jeg sige RIGTIG mange tak! Tak til alle Jer der følger min blog og kigger forbi den indimellem. Jeg har lige set der er over 10 tusinde der har været forbi- Det er mange! Så noget må der da værd at læse herinde :D

Nu vil jeg så sige undskyld, endnu en gang. Der er lidt (meget) kaos i mit liv lige nu, men jeg prøver hele tiden at tage mig sammen til at blogge. Der sker ting hele tiden som gør det ikke bliver til noget .. ØV! 

Hvis der er nogle, der er blev træt af at kigge forbi og blive skuffet over der ingen nye indlæg er. Så kan i tilmelde Jer som "faste læsere" ude i venstre side af bloggen og få en mail når der sker noget nyt!

Jeg har gået og tænkt lidt på hvad I der læser min blog, kunne tænke Jer at læse om. Derfor har jeg oprettet en mail hvor i er velkommen til at skrive til mig, med ris og ros. Samt ideer og hvis i har en historie i vil dele, så skriv til mig på:
yupimgayblog@gmail.com


Om lidt vil jeg skrive et indlæg om hvad mit travle lebbe liv er gået med den sidste uge.. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar