tirsdag den 27. august 2013

Pride

Et andet godt tilbud ..

Lørdag var det de stolte homoers fest i København. Jeg var ikke deltagende ved festlighederne, og flere har nu spurgt mig om hvorfor. Der er flere grunde til det. 

1) Jeg fik et andet super godt tilbud.
2) Jeg skulle arbejde til kl 14:15.
3) Min ADHD ville gå amok med så mange mennekser.
4) Jeg ved at vi lesbiske og bøsser, er et mindretal og nogle mennesker vil altid være imod "os". Egentlig tror jeg ikke en stor fest med regnbueflag ændre på folk holdning, men jeg synes det er fint at folk der har lyst til at fejre sin seksualitet. 

Men .. 

Som I allerede ved så har jeg brugt min weekend i Fredericia med SM. Det har været virkelig dejligt med et puste rum efter en alt for vild uge. 

Weekenden har stået i afslapningens tegn. Dog har vi alligevel nået en masse. Alt fra forældrebesøg til gåtur med hunden til at lave æblechips. SM har nemlig marsvin, og det er ikke nogle helt alm. marsvin. NEJ, NEJ! Det er marsvin uden hår .. Bum! De hedder Diva Divine og Bootylicious, og hvor må man sige navnene er perfekte! Diva Divine er er nemlig lidt af en "Queen for the cage", mens Bootylicious er hvad vi på nordjysk kalder en "Kav" (altså tosset, finurlige, uheldig) type :)

Men sådan nogle "små svin" skal jo have det lidt godt, så imens SM gjorde rent i deres bur, lavede jeg æblechips til dem. Hold da op, hvor kan de blive glad for næsten ingenting. 

Søndag morgen da jeg vågende kunne jeg mærke jeg var ved at blive syg, men havde det egentlig meget godt lige indtil jeg skulle i seng, og endte da også med at gå ud som et lys.. Så blev det mandag og jeg var super dårlig da jeg vågende! Virkelig! Men jeg fik kørt SM i skole og så til møde ang. skilsmisse.

Da jeg var færdig, havde jeg den mest ustyrlig lyst til at se SM. Selvom vi havde sagt farvel da jeg kørte fra hendes skole, var det bare ikke nok! Så jeg spurgte om jeg måtte komme hen og kører hende hjem. Heldigvis nok passede det med hun fik før fri, så hun kom ud med det samme da jeg holdte på p-pladsen. 

Her valgte hun så at sætte min ADHD på en af de vildeste test nogensinde! 

Hun lavede alle mine planer om og tog alt magt og kontrol fra mig. Min plan var at sætte hende af derhjemme også smutte hjemad, og måske holde ind nogle steder og få noget søvn (pga. sygdom og halv dårligt humør efter samtalen) og savne SM som en sindsyg. Men sådan gik det ikke .. 

Hun satte sig ind i bilen og sagde
"nu kører jeg dig hjem, også tager jeg toget hjem fra dig af. Du skal ikke kører når du har det på den mådeOg sådan blev det.
300 km og 4 timer, senere blev vi mødt af M og Maria på trappen foran homohytten. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar