fredag den 13. september 2013

Bøsse håndtag

 Og et godt grin har aldrig gjort skade ..

Idag har jeg haft min søde roomie (M) med på job. Det er faktisk ved at være længe siden vi har brugt en hel dag sammen. Jeg har nydt at synge med på gamle sange og snakke om alle de ting der er i vores liv. 

Dagen startede anderledes end forventet, jeg er fx. ret sikker på at have beriget mit liv med (endnu) en fartbøde .. Looort!
Men det er jo også fredag den 13. Så noget måtte vel gå galt.

Mens vi sidder på mit job og hygger med henholdsvis projekt skrivning og blog indlæg, kommer min chef/indkøber ind. Han og jeg har altid haft et sjovt og "ping-pong" forhold. Flink som jeg jo er, komplementere jeg hans ny klippet hår. Hvortil han tør svare "Ja det måtte jo til, da mit barnebarn kommenterede på mine barkkenbarter". Både M og jeg kigger lidt forundret på ham. Han følger så op med "Ja de blev kaldt bøssehåndtag i gamle dage". Fedt! Så lærte vi også noget nyt idag.  

Ellers har vi været på stranden og lufte Foxy og på vejen hjem var vi lige forbi M's far på kort visit. Vi nåede også at fangede noget aftensmad - Det blev til en vild gourmet ret! Pølsehorn fra 7/eleven uden pølser og en jordbær/banan cool. Bum!

Da vi kom hjem sad vi lige en time på trappen og hyggede. Der gik (lidt) mó og øl i den, så vi har fået lavet nogle sjove film og billeder. Jeg er nød til at dele en film med jer, da den er blevet set en del gange her til aften. Det er M der giver den gas i filmen :D

Lige nu sidder vi og sofa-hygger, mens "Den Eneste Ene" kører i baggrunden og Foxy ligger og snorker sødt. Om få timer, er det SM's fødselsdag og jeg ville ønske jeg kunne være ved hende! 

Men imorgen kommer den skønneste P til nordjylland og det skal helt sikkert fejres, med højt humør og måske lige én enkelt! 
Håber i får en dejlig weekend og nyder den i fulde drag! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar