torsdag den 12. september 2013

Handy-lebbe


Hun kan bare det der ..

Ved godt jeg flere gange har skrevet indlæg om hvordan lesbiske er gode håndværkere, men det her indlæg er skrevet mens jeg har SM i telefonen.

I en længere periode har SM været uden ordentlig fungerende strømkabel til sin PC og i dag gik det så for alvor i stykker for hende. Det kunne ikke ske på et værre tænkeligt tidspunkt, da hun i øjeblikket er i gang med at konvertere  en serie (og snart skal skrive opgave).

Med panik eller frustration i stemmen, undersøger hun strømstikket og kan først ikke finde nogen fejl. Det er lige indtil hun får den hamrende geniale og handye idé at åbne op for ledningen. Det viser sig at der mangler et stykke ledning inden i. Handy som SM jo er, får hun hurtigt lavet den med en rulle tape! Resten af samtalen får jeg løbende status på den føromtalte konvertering  af serien i udbrud som: ”jah! Nu er der snart hentet 40%, så mangler der kun 92 afsnit

Under den store operation siger SM noget super klogt (ja, det kan komme over hende, på de gode dage;)): ”Hvorfor er det også at vi lebber altid skal gøre alting selv?” Også er vi igen tilbage til vi tidligere indlæg om emnet.

Men jeg tror og synes efterhånden at have fået det bevist, vi lesbiske kvinder har det bare bedste hvis vi kan gøre tingene selv! Det handler for mig personligt ikke om at skulle vise jeg ikke har brug for en mand. Det handler om at kunne klare sig selv! Bare at være sej som man er. Jeg er ret sikker på SM også fik et kick ud af at klare sig selv idag. Som jeg også selv har fået så mange gange før, når jeg har klaret mig selv.

Jeg ringer helt klart til SM, næste gang jeg står med strømstiks problemer! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar