fredag den 20. september 2013

Den nye pige på bloggen

Er det ikke hende der .. ?

Idag har jeg fået en venneanmodning på facebook. Denne gang af en lebbe som jeg på "ingen" måder havde kendskab til. Det gør selvfølgelig det hele lidt mere mystisk. Eller jeg ved da hvem hun er. Altså hun kender en, som jeg "kender" igennem BF/GF, så vi er vel allerede i (lesbisk) familie.. 

Bag denne anmodning viser sig at være en anden type lebbe, end dem jeg normalt omgiver mig med. Hun er til storby fester og mange mennsker. Et liv med knald på i overhalningsbanen. Det er lidt noget andet end at sidde på trappen en stille aften, i mit eget lille homounivers og drikke en enkelt mó med M. 

Jeg er blevet lidt nysgerrig på den mystiske lebbe, og har derfor aftalt at mødes med hende. Mit mål med dette møde er egentlig at vise hvor forskellige nogle liv man kan have selvom man måske virker ens ved første øjekast. 

Hvis der skulle sidde nogle lesbiske derude og være super nysgerrige på hvem det kunne være, så vil jeg gerne komme med lidt info. Hun er 23 år, bor i Aarhus, har mørkt hår OG medvirket i "Dagens Mand" på Tv2. Det er lidt af en homo "kendis" vi har med at gøre ..

Men selvom hun er en "kendis", så bekriver vores fælles bekendt hende som; "super cool og behagelig".. Glæder mig til at se om det også er det indtryk jeg får af hende, eller om der er stjernenykker over lebben. 

Når vi mødes, så håber jeg hun vil lukke op og fortælle om de hun har måtte opleve i forhold til hendes leve måde og hvilke ting der har gjort ondt på hende. For selvom om hun lever et vildt liv, så er jeg ret sikker på der også er nogle ting som har gjort ondt på hende.. 

Nu skal jeg bruge lidt tid på at stalke hende og finde en masse gode spørgsmål til hende, som hun forhåbentlig vil besvare ærligt!

Hvis du læser det her, mysktisk lebbe, så lad dig ikke skræmme! Jeg er en super sød nordjyde med hø i mine træsko unden hælkapper. Helt nede på jorden :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar