torsdag den 12. september 2013

I got you under my skin

You will always be my best friend, you know too much..

Jeg har af en eller anden grund ikke rigtigt nævnt P, her på bloggen. Det er en KÆMPE fejl, da hun altid vil har været og altid vil være min klippe og ICE- person (in case of emergency). Derfor har jeg også hendes navn tatoveret i nakken, så hun altid vil "have my back

P og jeg kender hinanden fra folkeskolen. Det var dengang jeg var pigen i træningstøj, med hestehale og uden make-up. Mens P var den coole pige med stramme jeans og højt hår og massere af make-up. Alle odds for et venskab var imod os, men vi fandt alligevel ud af det. Selvom vi har været forskellige, så har vi også lært meget af hinanden. Jeg ville fx. ikke være blevet en "make-up pige" hvis ikke det var for P ;)

Egentlig var ikke P og jeg var det bedste selskab i vores unge dage. Vi var nogle rigtig "dumme unger", der kunne finde på hvad som helst og gjorde fuldt ud som det passede os. Hvis jeg delte nogle af vores oplevelser her, så ville min mor gå psykisk ned, så det lader jeg vær med. Som man siger hvad man ikke ved, har man ikke ondt af.. 

For nogle år siden besluttede vi os for at tage på ferie sammen. Vi var begge 18 år og besluttede at tage til Mallorca på hygge og kultur ferie! Vi skulle ihvertfald ikke til Sunny beach og skabe os, for det var vi for voksne til.. 

To dage inde i vores 14 dages ferie, ender vi i byen, på et kæmpe diskotek kaldet Paradise - vi skulle bare lige se hvad det var for noget .. Paradise er et helt ubeskriveligt sted. Der er plads til så mange mennsker at man tror det er løgn, og stedet er så godt besøgt at der næsten altid er fuldt hus. Der er 8-10 barre rundt omkring og ved hver af de barre er der et podie, hvor en eksotisk danser lavet et show med en gæst.

P ender selvfølgelig på et podie, da hun på et danse gulv, kan vride sin krop, som vi andre kun kan være misundelige på. Hendes dans og skønne udstråling får en af de mandlige dansere til at tigge og bede P, om at lave et show med ham.. Og det var så her P skulle ha' sagt NEJ, men frisk som hun er, springer hun op og laver en fest! Det var mega fedt at se og jeg grinte min røv i stykker for det endte selvfølgelig med at være P, som styrede hele showet. 

Det ender dog ikke helt som planlagt. For da P står på podiet mellem to unge spansk talende dansere, bliver der både sagt og gjort upassende ting. (Skal lige siges P, snakker og forstår super godt spansk!) Det hele ender med, at den ene fyr tager et klæde og ligger over hovedet på P mens hun er mellem hans ben, så det ser ud som om hun giver ham et blowjob. Hvad jeg ikke kan se og først senere får at vide af en meget rystet P, er at han imens tog sin Pik frem og ville ha' hende til at gøre det rigtigt. På et diskotek med mindst 1000 mennesker. (Fyre er bare så klamme .. Tsk)

Efter den oplevelse bliver vi enige om at tage videre. Vi ender på et søster diskotek til Paradise, som hedder Soul suite. Det er et rigtigt "neger-sted" (må man skrive det?). Der er meget mørkt og møblerne er store. Dansegulvet er neonfarvet og ligner mest af alt noget fra Step up. På Soul suite, bliver der ikke spille popmusik, eller dance, det er mere noget "neger-musik". Lige da vi kommer ind bliver Missy Elliott's Work It spillet og der ved vi, at vi er hjemme! Vi blev lige smidt tilbage til vores unge dage i blokkene. 

Resten af vores ferie blev brugt på denne måde:
kl 9,00: Stå op.
kl 9,30: Gå ned til poolen.
kl 10,00: Falde i søvn ved poolen.
kl 13,00: Vågne op og spise frokost.
kl 14,00: Falde i søvn ved poolen igen.
kl 16,30: Gå op på værelset med slush ice.
kl 16,45: Gå i karbad og drikke slush ice.
kl 17,30: Lige sove lidt ..
kl 19,00: Vågne op og gøre klar til aftensmad.
kl 20,00: Middag et lækkert sted.
kl 22,00: Hjem og skifte fra høje sandaler og kjole til jeans og flade sneakers.
kl 22,30: Give den gas på Soul suite.
kl 4,00: Hjem i seng.

Udover disse ting, så fik P da også lige lavet en tunge piercing. På en bar .. Og jeg fik en stor tatovering, bare fordi det var torsdag og jeg havde lyst..
 
I had the vacation of my life!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar