fredag den 27. september 2013

Kendis bekedtskaber

Og fan mail ..

"Jeg for kendt til det her sted, jeg vil ha' andre kendte med. Så tag mig dog væk fra det her sted, til et sted hvor jeg får fred."
Synes lige jeg ville slå tonen an for dette indlæg (Tonen .. Forstår i den? ;D).

Indefor de sidste to uger er der sket nogle ret vilde ting. Jeg har fx. fået telefonnummeret på hele to "kendis" lebber. Jeg har regnet lidt på det og med mine 204 kontakter, har to af dem været på tv. Altså er 0,98% af min telefonbog fyldt med kendiser! Wauw!

Jeg vil dog skyde på at over 50% af min telefonbog er fyldt med numre på lækre lesbiske kvinder. Så jeg vil helst ikke midste min telefon, kan i jo nok forstå. 

Men udover ovenstående, så har jeg også fået min første fan mail! Jubiiiiii! Det er en lidt sjov oplevelse, men også rigtig dejligt! Jeg er ikke typen der normalt lader mig gå op af hvad folk mener om det jeg gør, men lige med min blog her, så er det sgu min lille baby. Mailen modtog jeg på facebook af en lebbe jeg kort havde set på BF/GF. Mail lød sådan her:


"Hej Linea. Jeg ved godt, det er lidt underligt at skrive til dig, da du på ingen måder kender mig. Mest af alt skriver jeg til dig, for at fortælle, jeg læser med på din blog - og ja, det er hver dag. Jeg synes, den er cool. Du er så ærlig omkring alt det, vi andre går og putter med. Man kan altid mærke, hvilket humør du er i. Du skriver om sjove, seriøse og personlige følelser og du formår virkelig at få os andre til at mærke de følelser helt ind under huden. Det er ret fedt. Bliv endelig ved med at skrive! Jeg nyder virkelig at læse med i, hvad du går og tænker og ikke mindst vide, at jeg ikke er den eneste, der tænker på nogle af de ting, som du gør. Mange hilsner 
ML"


Er det ikke mega sødt af hende? Jeg blev SÅ glad og måtte straks vise det til M og Maria! Jeg bliver glad når nogen gider bruge tid på at læse mine tosset tanker og skøre påfund. Så mange tak for din mail ML og mange tak til alle jer 15000 der har lagt vejen forbi mit lille homounivers! 
På på jer selv og hinanden!Dejlig weekend til alle :)  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar