lørdag den 28. september 2013

Weekend

Med nogle lækre damer ..

- Hvem er den bedste i verden? 
- Mor er! 
Min mor er den bedste i hele verden! Vi skal i aften til Nephew koncert i Aalborg og egentlig var det planen at det bare var hende og jeg, men så var der én billet i overskud. Den var min søde veninde V, hurtigt til at springe på. 
Igår aftes kl meget sent, skriver søde N at hun også vil med, hvis der er mulighed for det. Her er det så min mor viser sig som den ægte superhelt hun er! Hun skaffer da lige en billet mere så N også kan komme med :D 

Så nu står aftenen på Nephew koncert med to søde veninder og min skønne mor! Bedre selskab skal man lede længe efter. Egentlig er musikken ikke rigtig mig, og jeg har måtte hører deres CD flere gange den sidste uge for bare at kende lidt af deres nye sange. Men mon ikke de fyre lidt af de gamle sange af så vi kan stå og skråle med på "superliga" ? 

Jeg glæder mig virkelig meget til en forhåbentlig god aften med to skønne veninder og min mor :) 
Håber I også får en skøn aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar