mandag den 30. september 2013

Smil

På en mandag ..

Jeg har ikke det vilde i ærmet, men jeg har brug for at få styr på mine tanker da det har været en hård dag idag. Jeg trænger selv til lidt at smile af og har derfor lavet et mere useriøst indlæg, med nogle ting som kan sætte smil på mine læber. 

Lebbe jokes er altid gode og derfor har jeg lige et par platte til jer: 

1: Hvorfor er lesbiske kvinder så blege? 
- fordi de får for lidt jern! 

2: Glyngøre har langceret en fantastisk nyhed: 
- Lesbiske rejser! 
- Det er enormt praktisk, da de piller hinanden i dåsen! 

3: Den lesbiske kvinde er oppe hos den mandlige læge, og få den årlige gynækologiske undersøgelse  og så siger han:
- "Her er der jo pænt og rent!!!"
- Hvortil hun svarer med et smil: "Ja, jeg har også en kone, der kommer to gange om ugen." 







Håber det kunne give et lille smil og være med til at starte tirsdag på en dejlig måde! 

Nu vil jeg hygge med M også på hovedet i seng. Sweet dreams :')

Ingen kommentarer:

Send en kommentar