onsdag den 2. oktober 2013

hovsa!

Den forkerte sms ..

Vi har alle prøvet det. Det med at sende en sms forkert. Det er ikke så galt når man beder sin mor om at købe mælk i stedet for roomien, men den er satme slem når man fortæller sin far man gerne vil klaske ham hårdt i røven, mens han skriger som en lille pige i stedet for flirten! 

Jeg er nok ikke altid den mest opmærksomme, og får derfor også sendt nogle sjove beskeder afsted til de forkerte mennesker. Dog har jeg ikke lavet en kæmpe brøler (endnu). 

Tilgengæld har er jeg ekspert i at få sendt nogle forkerte smiley'er afsted! Jeg skulle en gang på date og vi skrev imens jeg sad i toget på vej ned til hende og den søde pige skriver så "Jeg glæder mig til at se dig" med en glad smiley, og jeg får svaret "Jeg glæder mig også til at se dig" også en smiley der kaster op.. Ups! 

Det med sms'er er lidt sjovt, mine forældre er ikke (super) gamle og er begge med på sms moden. Det holdte dog en smule hårdt i starten! Min mor kørte i en laaaaaang periode med "ses - mor/knus - mor" i HVER eneste sms!!!! Min far er også kommer mere efter det, han glemmer dog at man kan lave punktummer og kommaer. Jeg modtog på et tidspunkt en sms fra ham hvori der stod; 
"ja vi kommer 4 røde pølser og spaghetti" 
Først forstod jeg ikke beskeden da det var flere dage siden vi havde skrevet, men så gik det op for mig, at han svarede på hvor mange der kom og spiste og hvad de kunne tænke sig..

På iphone kan kan sende de såkaldte "Emoji", og den ene af dem er i blendt lebberne blevet en "jeg ku' godt smiley". Også bliver det bare mærkeligt når min mor skriver "jeg glæder mig til at se dig skat" og afslutter med "jeg ku' godt smiley'en"! Så nu vil jeg lige hjælpe os alle og smide et billede op af den!

Hvis man ikke kan se den tydeligt, så er det den smiley der smiler skævt med lummert blik på side 3 i kategori 1.. Brug den ikke til din mor! 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar