mandag den 28. oktober 2013

1 års fødselsdag

Og hvad er der så sket..

Torsdag den 10. oktober havde min lille baby her fødselsdag! Jeg havde egentlig ikke tænkt mig at "fejre" det, men det fik mig til at tænke på hvordan mit sidste år har set ud. Det er sjovt som tiden flyver af sted når man ikke tænker over det.

I store træk har mit år set sådan ud:
Jeg var gift.
Jeg blev single.
Jeg flyttede hjem.
Jeg skiftede job. 
Jeg blev separeret.
Jeg flyttede ud. 
Jeg søgte skilsmisse. 

Lidt af et hårdt år, men også et meget lærerigt år! Alle disse ting ved dem af Jer der følger min blog indimellem. 

Idag fik jeg et spørgsmål som fik mig til at tænke .. "Hvad har du personligt fået ud af at have bloggen?"
Mit svar vil helt sikkert for nogle mennesker til kaste op, men det gør det nu ikke mindre sandt. Men her kommer det.. 
Jeg er kommet af med en masse tanker og fået sat ord på mange af de ting jeg har svært ved at få sagt til hverdag. Men jeg har bestemt også fået nogle møg fede oplevelse ud af det! Når jeg skal ud og finde ting at skrive om, så møder jeg ofte nogle skønne mennesker, så min omgangskreds er helt sikkert også blevet udvidet. 

Jeg håber I vil blive ved med at læse min blog og følge med i mit lille (lebbe) univers! Jeg har ihvertfald en masse ting gemt i ærmet, som jeg glæder mig til at fortælle jer om! :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar