torsdag den 24. oktober 2013

Åben

Og ærlig .. 

Jeg står til hverdag i butik og elsker at møde nye mennsker hver eneste dag. Jeg har haft andre type jobs, men jeg føler mig altid bedst tilpas når jeg står i butik. At se og snakke med mennesker en hel dag, giver bare noget særligt i livet. 

Jeg har en del stamkunder, og jeg nyder at være på fornavn med mange af dem. De fleste ser mig nok som en "frisk og god pige", mens andre synes jeg er lidt af en "sjov snegl", men uanset hvad de synes om mig, så kommer de ind og får en lille snak. Nogle af mine kunder kommer også ind for bare at få en kop kaffe og sige hej. 

I flere af mine jobs gennem tiden, har jeg oplevet at folk begynder at bruge mig som en ven/veninde. De åbner op og fortæller helt private ting. Jeg var fx en gang ansat i en grillbar hvor ældre herre begynder at fortælle om hvordan han mistede sin kone til kræften. Det var svært at lave en ristet hotdog med det hele, til sådan en historie. Men det varmer også mit hjerte at folk synes de kan dele deres ting med mig, for det må betyde jeg skaber en tryghed for dem, og det glæder mig kun!

De sidste par dage har jeg ageret psykolog for et par af mine kunder. Igår var det en kvinde på alder med min mor, hvis datter havde problmer og havde brug for et råd til hvad hun skulle stille op. Idag var det så en mand, som gerne ville se sine døtre noget mere og gerne ville høre min mening. 

Og for få minutter siden sker der så noget meget uventet!!!!!
En af mine kunder som har handlet her ca. lige så længe som jeg har været ansat, kom ind og spurgte meget direkte om jeg ville have sex med ham?! Her måtte jeg grine meget højlydt og pænt takke nej, mens jeg stod med et MEGET forundret ansigtsudtryk!
Han begynder at spørger indtil mig afvisning og jeg fortæller jeg er lesbisk og derfor ikke har nogen interesse i at have sex med mænd, og at det derfor ikke var noget personligt. Her smider manden så en ny bombe "åh, så kan du da have sex med min kone". Her løfter jeg begge øjenbryn og griner nervøst igen. Han forklare at han og hans kone er glade for at have sex med andre, så længe de må kigge på. Han tager sin telefon op og begynder at lede lidt rundt i den imens han fortæller om hvordan han knaldede nabokonen, mens hans kone så på. Han vender så telefonen og viser mig et billede..

HER DØR JEG, GANSKE ENKELT!

Manden står og viser mig et billede af sin pik! Jeg er nød til at fortælle ham at jeg ikke har lyst til at se eller hører om hans sexliv, men på en måde hvorpå jeg stadig beholder ham som kunde. Det er en svær balance efter man lige har set mandens kønsdele.

Så til alle dem der siger "Gid jeg bare stod i butik, det er så nemt!" - Held og fucking lykke! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar