tirsdag den 22. oktober 2013

Arbejde

Sådan skulle det så ikke gå .. 

Jeg skrev i mit sidste indlæg at jeg ville vende tilbage med et indlæg mere senere på dagen.. Men sådan gik det jo ikke helt! Jeg var nemlig en stor idiot, og kom galt afsted på mit arbejde. Jeg har derfor måtte leve som pirat med klap for øje i nogle dage. Heldigvis er jeg færdig med det og må nu se både tv og blogge igen :) 

Men noget godt ved det lille uheld jeg havde var da, at jeg fik en lidt længere efterårsferie end først regnet med. På den måde fik jeg også oplevet alle de ting jeg gerne ville og set mange af de mennesker jeg havde håbet på snart at se! Så intet er så skidt, at det ikke er godt for noget andet. 

Men som sagt er jeg tilbage og klar til at dele en masse ting med Jer og der kommer lidt flere indlæg end normalt, men synes bare der er så meget at fortælle. Så hold øje med bloggen og se hvad jeg har gemt i ærmet ;) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar