mandag den 10. februar 2014

Synkronisering

Og at sove i ske ..

Det her indlæg kommer til at omhandle menstruation, så er i ligesom advaret. Og endnu værre er at det kommer til at handle om min egen menstruation, så stop med at læse hvis du ikke lyster at vide mere..

Jeg og min alt for dejlige kæreste er "endelig" gået i synkronisering hvad "mens" angår. Åh hvilken lesbisk lykke jeg lever i! Der skulle ikke mere end en måned til. Eller faktisk er det to for sidste gang var der lige en-to dag imellem. Men den her gang er den sgu god nok! Vi er i synk, og der skulle virkelig ikke mere end en enkelt nat i ske til at starte "lortet". 

Jeg er så glad og synes det er helt perfekt. Mange af mine veninder har igennem tiden været åååh så træt af det, men hey, det betyder jo bare at kroppen virker og at der er mulighed for at få børn. Det kunne sgu da være meget værre, man kunne for eksempel være lesbisk og ikke i synk med sin kæreste .. Så er det altså 14 dage i ske om måneden - just saying. 

Nogen af jer tænker sikkert "jamen, så er der to hystader til at være hormonelle hjemme ved jer?". Og i har helt ret! Vi er en lille hormon-bombe herhjemme, men ærligt så synes jeg ikke det er et problem. Slet ikke faktisk. Nej, vi har lyst til de samme ting og er lige følesomme, så hvis den ene synes noget er træls, kan den anden jo støtte op. 

Jeg tror faktisk det er svære at være ude af synk, for hvem kan klare mig når jeg er hormonel og bare gerne vil spise chokolade kl to om natten, mens jeg ser Bridget Jones? Det er kun kvinder der selv har deres menstruation, der kan det.. 

Også synes jeg lige i skal slutte med at, se den har film, om hvordan det kan være at være en kvinde med mens-værk på arbejdet! TRYK HER - Den er rigtig sød, sjov og totalt klam ;) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar