mandag den 3. februar 2014

Dit, mit - vores

Vi deler bare lidt ..

Jeg har lige været i bad og da jeg skulle rede mit hår, kiggede jeg automatisk efter Vix's hårbørste. Da jeg så var færdig med at ordne håret, gik jeg ind og åbnede lågen til Vix's halvdel af skabet og tog hendes trøje på..

Min kleptomani startede faktisk allerede inde i badet hvor jeg brugte hendes shampoo i stedet for min egen. Jeg har også selv en (eller 3) hårbørste(r) og mine egne trøjer hænger blot en halv meter fra hendes, men det er bare SÅÅÅ hyggeligt at dele! (Hvis du spørger mig, er ikke altid sikker på Vix synes det er lige fedt når jeg snupper den samme grå hættetrøje igen og igen)

Jeg er nok bare lidt af en hyggetrold, som synes det er dejligt at bruges hendes ting så jeg på en måde er tættere på hende. Ligesom når jeg (indimellem) bruger hende trøje, er det fordi netop den trøje føles som at få et dejligt stort kram af hende og det siger jeg ikke nej tak til!

Mens jeg skriver dette kommer jeg i tanken om, at det ikke kun er mig der har det med at hapse ting, for vi skal ikke længere tilbage end til igår aftes hvor Vix var i ført min grønne hættetrøje og hvis ikke mine natbukser var gået ud i vaskemaskinen for at få skiftet olie, så havde hun helt sikkert også haft dem på. Og jeg elsker når hun har det sæt på, det er så sødt til hende! Hun står der i en postet trøje med løse langeunderbukser og smiler, wauw hun kan smelte med det smil! 

Ved nærmere eftertanke, er jeg kommet frem til vi faktisk deler næsten alt. 
- Hårbørster
- Tøj
- Sko
- Parfume 
- Creme 
- Strømper 
- Bind/tamponer (ubrugte, info til de perverse sjæle derude)
- Opladere
- Dyne 
- Føntørre
- Hjem 
- Og bedst af alt kærlighed <3 

Nu sidder jeg så og tænker; er det kun os lesbiske par der deler "alt", eller gør hetero par også det ? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar