torsdag den 6. februar 2014

Drab og date night

Og familie baby ..

Igår kl ca 21, blev en drabschef slået ihjel for øjnene af Vix og jeg. Vi fik begge et chok og hjertet blev begyndte at slå hårdt og hurtigt. Vi blev først rigtigt nervøse da vi ikke var helt sikker på hvem drabsmanden var og endnu mere da vi vidste han var på fri fod. Vi kunne først slippe vores frygt helt da Fischer og La Cour fra Rejseholdet havde pågrebet ham på sejeste helte måde. Og da Ingrid Dahl så fik ham til at tilstå var aftenen reddet. 

Vi er simpelthen gået i Rejseholdet mode her hjemme og igår måtte vi blive oppe til kl var næsten 1 selvom vi skulle tidligt op, for vi kunne altså ikke lade vær med liiiige at se et afsnit mere.. 

I aften står den på Date-night herhjemme og jeg glæder mig! Vi skal først hygge på sofaen med endnu mere Rejseholdet og derefter indtage et udsøgt måltid bestående af rugbrødsmader med ny kogte æg! Mere behøver vi faktisk ikke for at have en perfekt hygge aften herhjemme. 

Åh den æggemad har jeg drømt om længe og jeg er så heldig at have en kæreste der er super nem at gøre tilfreds, så hun bliver glad bare der er mad. Sikke heldig jeg er med hendes, altså! 

Og så skal vi være moster, eller det skal Vix og jeg skal være ?? Tante ? Onkel ? Nå, pyt - Vi skal have baby i (sviger)familien og jeg glæder mig! Allerede nu er jeg skruk og kan mærke mine æggestokke står og tikker. 
GUD! Hvad nu hvis de tager vores navne?! Må hellere lige smide en sms afsted og lave shootgun på nogle navne, for ville være træls hvis vi fik 3 gange Karmen Rosita i familien ;) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar