fredag den 7. februar 2014

OL

Go go Google ..

I dag er vinter OL i Rusland begyndt og jeg elsker OL! På mit vinter OL program er kunstskøjteløb en sikker hitter! Måden deres serier (tror jeg det hedder) er sat sammen på er så smukke og vel overvejet at jeg kun kan være fascineret af det. Ærligt må jeg også indrømme at jeg nyder at se det kikse for deltagerne indimellem .. Ja jeg synes det er dejligt at se det er mennesker der detager og ikke robotter!

Nå, men Rusland er som mange af Jer læsere måske ved imod LGBT. Rusland har faktisk lavet love omkring LGBT og ærligt så gider jeg ikke bruge tid på at sætte Jer ind i det, men blot fortælle at jeg SELVFØLGELIG er DYBT uenig med Rusland omkring disse love! 

Derfor blev jeg også super glad da jeg i morges slå mine små søvnige øjne op og fandt dette (kommer nedenfor om lidt) billede på Instagram! Og så skal jeg ellers love for det gik stærkt med at komme til en computer og finde Google-siden! 
Hvor blev jeg glad for at se en så stor og verdens omspændende virksomhed er gået ind i kampen for LGBTs rettigheder! Woop Woop! Gooooo Google!



Det sidste synes jeg også lige i skulle have lov at se, for jeg synes det er sejt at mennesker gør opmærksom på problemet i Rusland! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar