mandag den 10. februar 2014

Fødselsdag

Og overraskelser .. 

Nå, men jeg havde altså fødselsdag igår, og blev hele 22 år.. Det lyder egentlig meget vokset, så fedt altså! 
Min søde mor havde den lange tur fra nordjylland for at komme ned at fejre mig, allerede lørdag. Vi havde en dejlig aften sammen og søndag formiddag vendte hun så snuden tilbage mod det nordjyske. 

Så overtog Vix showet og det gjorde hun med bravour! Jeg fik et flot dækket morgenbord med alt fra rundstykker til kage. Hele hytten var pyntet med flag og gjort rigtig fødselsdags-hyggelig. Så stod den ellers på putning i en lille times tid, og det er jo noget der står i høj kurs ved mig! 

Pludselig rejser Vix sig og siger jeg skal blive liggende, jeg gør som sagt. Dog kun i ganske få sekunder for ind af døren kommer hele min svigerfamilie med fødselsdagssang, kagemand, boller, lagkage og gaver! Jeg må have set helt forkert ud i hovedet for min lusket kæreste havde ikke så meget som givet et hint til at der skulle ske noget. 

Men sikke en fantastisk overraskelse! Jeg havde en kanon dag og selvom jeg blev taget på sengen i natbukser, var det helt perfekt. 

Jeg fik ALLE mine ønsker opfyldt igår, både med hensyn til gaver og dag. Så næste år lader jeg gerne Vix planlægge min fødselsdag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar