tirsdag den 20. oktober 2015

Er vi sådan rigtigt et par ?

Eller er det bare mig der tænker for meget?

Jeg må indrømme jeg har lidt svært ved at finde ud af hvornår og hvordan man er et rigtigt par.. Måske er det bare mig og måske tænker jeg AAAAAALT for meget over tingene, eller det er ikke måske, det gør jeg! 

Lige nu ser mit liv sådan her ud:
Jeg har en sød kæreste som jeg er rigtig glad for. Vi har ikke været kærester så længe, men jeg er allerede flyttet ind hos hende (typisk lesbisk - I know!!!). Jeg kunne ikke tænke mig det var anderledes og er rigtig glad for tingene som de er.

Alligevel kan jeg ikke rigtigt finde ud af om vi er et par, altså sådan et RIGTIGT par, i ved.. Ligesom Monica og Chandler i Friends, hvor man bare ved de høre sammen også selvom det er uden bryllup og børn..(Jeg ved godt de både bliver gift og får børn, men i ved hvad jeg mener)

Lige nu sidder vi og sætter min kærestes søskende med deres partere sammen på en gave, mens min kæreste står alene, fordi jeg ikke synes jeg høre hjemme blandt de rigtige par.. Er jeg pjattet og burde hoppe med på par-bølgen og bare nyde det at vi overhovedet ér et par istedet for at tænke så meget? 

Jeg tror egentligt mest jeg tænker så meget over det, af hensyn til andre og deres tanker omkring det.. For hvis jeg skulle være helt ærlig og gøre som jeg aller mest har lyst til og som jeg kan høre den lille stemme der bor inden i mig, skrige, så er det jo at vi er et par og at jeg ved vi er det! 

For selvom jeg slet ikke er sikker på en skid her i livet, så er jeg sikker på én ting og det er, at jeg rigtig gerne vil være lige her, lige ved siden af hende og bare være hendes partner.. Et par med hende .. Sådan et rigtigt par ;) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar